Selepas Berkhawin Isteri Sering Berkurung Diri Dalam Bilik, Setelah Aku Intai Senyap2, Aku Terkejut Beruk Tengok Apa Yang Isteri Aku Buat Tiap2 Malam Atas Kerusi Sendirian…


Abang nak cita pendek-pendek je, dulu abang ne kuat main game espcially dota beb, lepas tu acah-acah nak awek gamer gak, tapi hidup berkurung dalam bilik, makan maggie,menganggur plak tu sampai berbulan2. mak pun bising.

Lepas tu aku target nak berubah, tinggalkan duniawi (game je pun haha) cari kerja, ubah lifestyle x berkurung sangat dan lepas tu doa-doa la jugak dapat bini gamer. (konon) aku suruh mak aku berdoa gak haha. Dapat kerja, aku bagi duit sikit-sikit kat mak ayah adik beradik buat apa yg patut la kan. Even though lama kot dalam 2 tahun untuk aku berubah tu.


Dipendekkan cerita, mak aku berkenan dengan sorang pompuan ne, aku pun berkenalan dalam ws dan fb je. Comel n lawa la gak hakhak. Dia nampak normal la tapi bagi aku macam jenis bosan sikit, xbanyak bercakap, cakap pun sepi-sepi. Entah apa kena dengan pompuan ne. Tapi dipendekkan cerita kitorang kawen gak sebab masing-masing dah leh terima diri masing-masing ( menipu sangat)

Lepas kawen tu, hish seganla, dia lagi segan kot, asyik lari masuk bilik dia je,lepas tu malam-malam masing-masing buat kerja dalam bilik. Aku xtau dia buat apa, tapi aku dok berdota dalam bilik (bosan kot dah bini pun mengurung diri hakhak) aku pulak bengap xreti nak berkata-kata. 

Sampai satu ketika ada masa aku main dota kat depan tv, dia tegur "eh abang main dota k?" Nickname abang ####$$ ek"? Aku terkejut, dia kata dia main dota gak, rupanya malam kelmarin kitorang satu party kot main sama hakhakahka. Xpernah ku sangka orang rumah aku main dota gak satu party plak tu. 

Rupanya dia mengurung diri dalam bilik main game jugak rupanya. cehhh punye aku ingat dia segan dengan aku bagai,hahaa patut aku kadang-kadang dengar ada jeritan "noob"!! Kat umah.

Apapun lepas tu, kitorang sangat kamcing, dia pun gamer rupanya dan kitorang pun start rapat dan banyak topik nak bual, serius heaven hahaha. Abang pun pa lagi try la nakdapat rampage setiap game, dia punye happy peh "abang ne pro la" . She is the best support la. Hakhak

Apapun terima kaseh la mak doakan abang ne, doa abang yang bertahun2 lepas tu pun Allah makbulkan. Ubah diri kita dulu barula benda kita nak tu datang dok? Hakhak.


Loading...